نمایندگی خاویار ایران
۳ مجوز اصلی صادرات خاویار

۳ مجوز اصلی صادرات خاویار

۳ مجوز اصلی صادرات خاویار چه نام دارد؟ بهترین راه صادرات خاویار اصل ایرانی به صورت عمده از نمایندگی های بزرگ چیست؟ صادرات خاویار دارای مجوز های بسیاری است که شخص نمی تواند آن را تهیه کند و توسط نمایندگی و شرکت های تولیدی مورد نظرتان باید انجام شود. اطلاعات بسیاری را در زمینه صادرات می توانید در این مقاله دریافت نمایید.

تجارت خاویار ایرانی در جهان چگونه است؟

تجارت خاویار ایرانی در کل جهان بسیار گسترده می باشد. در تجارت خاویار طرف های قرارداد، هر دو باید طبق قوانین کشور مقابل عمل کنند و در پی آن نیاز دارند که مجوزهایی را در این زمینه برای محصولات خاویاری که صادراتی هستند دریافت کنند. تنها خاویارهای ایرانی هستند که در صادرات به کل جهان، رتبه اول را به خودشان اختصاص داده اند و جزوی از کمیاب ترین محصولات خاویاری در جهان محسوب می شوند.

پروسه صادرات خاویار ایرانی

صادرات خاویار ایرانی به چه صورت است؟ ۳ مجوز اصلی صادرات خاویار در ایران برای کشورهای خارجی چه نام دارد؟ تجارت خاویار به همین راحتی ها نیز امکان پذیر نیست. برای انجام تجارت و یا همان صادرات خاویار توسط یک نمایندگی، ابتدا خود نمایندگی باید در سازمان شیلات ثبت گردد و سپس مجوزهایی را در زمینه عرضه خاویار به کشورهای خارجی دریافت کند. این مجوز ها نیز زمانی دریافت می شود که محصولات از یک سری پروسه ها همچون سلامت و اصل بودن، که مبنی بر با کیفیت بودن خاویار است، عبور کنند.

 

مجوزهای مورد نیاز برای صادرات عبارتند از:

  • مجوز دامپزشکی
  • سایتس
  • مجوز حمل و نقل
  • تاییدیه سازمان شیلات کشور
  • و…

۳ مجوز اصلی صادرات خاویار

۳ مجوز اصلی صادرات خاویار

۳ مجوز اصلی صادرات خاویار ایرانی نیز شامل: ( سایتس، مجوز دامپزشکی، و حمل و نقل می باشد). اما هر کدام از مجوزهای نام برده شده برای گرفتن توسط یک نمایندگی، به نحوی گرفتن آنها مهم می باشد. مجوزات صادرات شامل: (حمل و نقل، سایتس، دامپزشکی، سازمان شیلات، و…) می باشد. در بازار داخلی و خارجی می توان مقادیر زیادی از انواع خاویار را به فروش رسانید. این محصولات خاویاری درجه یک و اصیل موجود در کشور ایران، فروش بسیار خوبی در داخل و خارج از کشور داشته و افراد زیادی آنها را تهیه می کنند.

مجوز صادرات و واردات از سایتس

مجوز سایتس یکی از اصلی ترین مجوزهایی است که یک نمایندگی و برند باید آن را تهیه کند. آیا می دانید که دریافت این مجوز برای چیست؟ به این منظور است که محصولات خاویاری موجود در نمایندگی که جهت صادرات باید عرضه و استحصال شوند، همگی از محصولات خاویار پرورشی موجود در ایران می باشد و دریایی یا وحشی نمی باشند.

در مجوز صادراتی سایتس که دو نوع می باشد:

  1. Export
  2. Cites import

۳ مجوز اصلی صادرات خاویار

انواع خاویار های صادراتی

خاویارهای صادراتی که از نمایندگی رایبد خاویار می توانند به کشورهای خارجی عرضه شوند، بسیار است. اما از مهم ترین محصولات در بین تمام گونه ها، خاویار بلوگا می باشد. این خاویار مورد سلیقه همه مصرف کننده ها از نظر طعم، کیفیت، مزه، و… می باشد که به دلیل دانه های بسیار درشتی که دارد اهمیت و ارزش غذایی بسیار بالای نزد همه مردم دارد. خاویار بلوگا دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از جهت سایز بندی نام گذاری شده اند.

۳ مجوز اصلی صادرات خاویار

 

قیمت خاویار صادراتی بر حسب یورو

قیمت خاویار صادراتی را بر حسب یورو می توانید از سایت اصلی صادراتی نمایندگی رایبد خاویار دریافت کنید و یا اگر به روز ترین لیست قیمت در سایت زمانی که موجود نبود، شما می توانید با مدیریت بازرگانی مجموعه رایبد خاویار تماس بگیرید و لیست قیمت محصولات مورد نظرتان را از ایشان دریافت نمایید. همچنین مدیریت بازرگانی مجموعه رایبد خاویار می تواند به شما اطلاعات دقیقی را در صادرات خاویار و نحوه چگونه ارسال محصولات در اختیار شما قرار دهد.

شرایط سفارش و ارسال خاویار های صادراتی

برای دریافت شرایط ارسال و نحوه حمل و نقل خاویار می توانید با مشاوره های موجود در نمایندگی تماس بگیرید. برای صادرات خاویار نیاز به راهنمایی های تخصصی  دارید که بتوانید در خرید خود دقت های لازم را داشته باشید. حمل و نقل خاویار به کشورهای خارجی، اگر بالا تر از ۵ کیلو باشد نیاز به دریافت مجوز دارد، اما اگر به صورت گرمی باشد خود فرد می تواند محصول را با خود حمل کند.

۳ مجوز اصلی صادرات خاویار

 

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

مراحل صادرات خاویار ایران

مراحل صادرات خاویار ایران به سایر کشورها

مراحل صادرات خاویار ایران به سایر کشور ها بر اساس قوانین و طی کردن پروسه …