نمایندگی خاویار ایران
مراحل صادرات خاویار ایران

خریداران عمده خاویار اصل

خریداران عمده خاویار اصل کشورهای زیادی نظیر آسیای شرقی هستند که بیشترین حجم صادرات کشورمان را به خود اختصاص داده اند. آنچه که در مورد صادرات خاویار روشن است موضوع اصل بودن آن خاویار می باشد، زیرا چنانچه این صادرات به شکل عمده ” اصل ” نباشد به اعتبار و ارزش خاویار ایران صدمه و بازار مشتریان خود را از دست می دهد. تمامی موارد گفته شده به تجارت خاویار در ایران برمی گردد.

خریداران عمده خاویار اصل در بازار

اگر می خواهید خاویاری را به صورت عمده خریداری کنید باید به شرکت های اصلی تولید کننده خاویار مراجعه کنید. همیشه خاویار را از شرکت اصلی خریداری کنید تا از اصلی بودن خاویار اطمینان داشته باشید. با توجه به ورد خاویارهای تقلبی به بازار ایران آن دسته از مشتریانی که خرید عمده می کنند باید خاویار ایرانی اصل را بشناسند و برای شناخت بهتر این خاویار باید به موارد زیر توجه داشته باشند:

قیمت خاویار اصل گران است و خاویار تقلبی با قیمت ارزانی در بازار عرضه می شود.
به برچسب بسته بندی خاویار اصل توجه کنید. ( با سرچ برند کارخانه در اینترنت از اصلی بودن خاویار باخبر شوید. )
مزه خاویار اصل با چشیدن آن کاملا احساس می شود.

خرید خاویار در فروشگاهها و هایپرمارکت های بزرگ

فروشگاهها و هایپرمارکت های بزرگی که در شهرهای معروف ایران هستند نیز یکی از مراکز معتبری هستند که افراد برای خرید انواع خاویار خود می توانند به آنها مراجعه کنند و خرید خود را بدون هیچ دغدغه فکری انجام دهند. برای مثال نارسیب یکی از هایپرهای بزرگ در شهر تبریز است که دارای خاویار با برند معتبر ایرانی مانند رایبد خاویار می باشد و یکی از شعبه های نمایندگی مجموعه رایبد خاویار است که خاویار رایبد را با یک قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار می دهد.

خریداران خاویار جهت صادرات و تجارت آن

بیشتر خریدارانی که برای خرید انواع خاویار اقدام می کنند کسانی هستند که خرید خود را به صورت عمده انجام می دهند. این مشتریان خاویار خود را برای صادرات استفاده می کنند و در تجارت خاویار نقش بسیار مهمی دارند. بیشترین مقدار خاویاری که در ایران تولید می شود وارد بازارهای جهانی شده و در آنجا به فروش می رسند. حاشیه سودی که خاویار به به بازار ایران می رساند بسیار بالاست و همین موضوع سبب شده تجارت خاویار رونق بسیار چندانی بگیرد.

انواع خاویار برای صادرات

بلوگا

آسترا

سوروگا

بری

و..

خریداران عمده خاویار

قیمت هر کیلو خاویار اصل چند؟

خاویارهای اصلی که در بازار ایران تولید می شوند دارای چه قیمتی هستند؟ هر کیلو خاویار در ایران چیزی در حدود چهل میلیون تا بیست و هشت میلیون تومان می تواند متفاوت باشد. مهم ترین دلیل تفاوت قیمت بین خاویارها نوع آن ماهی است که از آن تولید می شود. قیمتها که برای هر خاویار تعیین می شود در هر سال دچار تغییرات اساسی می شوند. عوامل بسیار متعددی سبب شده تا قیمت انواع خاویارها دستخوش تغییرات شود و این عوامل عبارت است از:

رنگ طبیعی
نداشتن ناخالصی
دریایی یا پرورشی بودن
نوع ماهی خاویاری (فیل‌ماهی، تاس ماهی و ازون‌برون)
شفافیت دانه‌های خاویار
اندازه دانه‌ها (ریزی و درشتی)
بسته‌بندی بهداشتی و استاندارد
داشتن تأییدیه‌های لازم سازمان‌های غذایی معتبر

خریداران عمده خاویار

مجوزات لازم جهت صادرات خاویار

خارج کردن محصولی با مجوز از مرزهایی از کشور را صادرات می گویند. صادرات یکی از مهم ترین عواملی است که برای هر کشور می تواند مهم باشد، چون با این کار کسب و کار آن کشور رونق بسیاری می گیرد. خاویار نیز یکی از محصولاتی است که در ایران تولید می شود و از آن می توان در بحث صادرات استفاده نمود. برای صادرات هر محصولی از ایران نیاز به یکسری مجوزات می باشد که باید از سوی شرکتی که این محصول را می تواند صادر کند باید دریافت شود و این مجوزاتی که لازمه بحث صادرات خاویار است عبارت است از:
سایتس
حمل و نقل
دامپزشکی
کارت بازرگانی
قرنطینه
گواهی حمل
و….

خریداران عمده خاویار

نحوه خرید خاویار از شرکت رایبد

امروزه خرید تمام محصولات از جمله خاویار بسیار آسان می باشد. شرکت های اصلی و معتبری که در زمینه تولید خاویار کار می کنند دارای یک سایت و فروشگاه اینترنتی هستند. ورد به فروشگاه اینترنتی که مجموعه رایبد خاویار دارد بسیار آسان است. برای خرید انواع خاویارهایی که در ایران تولید می شود فقط کافیست در گوگل وارد فروشگاه اصلی این مجموعه وارد شوید و از این طریق بهترین خاویارها را بدون دردسر سفارش داده و خرید خود را به آسانی انجام دهید.

خریداران عمده خاویار

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

قیمت خاویار ۵۰ گرمی اصل در نمایندگی

قیمت خاویار ۵۰ گرمی اصل در نمایندگی

قیمت خاویار ۵۰ گرمی اصل ایران در مجموعه رایبد خاویار و تمام نمایندگی های مجاز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *