نمایندگی خاویار ایران
بسته‌بندی خاویار ایرانی برای صادرات

بسته‌بندی خاویار ایرانی برای صادرات

بسته‌بندی خاویار ایرانی برای صادرات به صورت حرفه ای و مناسب برای حفظ دما و نگهداری کیفیت اصلی و اولیه خاویار می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر مربوطه می توانید با مشاورین مجموعه رایبد خاویار ارتباط برقرار کنید.

خاویار ایرانی مخصوص صادرات کدام است؟

خاویار خوراکی ای با مواد مدنی بسیار و ارزش غذایی بالاست که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. تمامی خاویار ایرانی جز بهترین خاویار ها هستند که در دنیا شناخته شده اند. سالانه مقدار زیادی از خاویار تولیدی ایران به کشور های خارجه صادر می شود. خاویار  ایرانی طعم بهتر و خواص بیشتری نسبت به دیگر خاویار ها در جهان دارند. انواع خاویار ایرانی انواع مختلفی هستند و تمامی آنها طعمی دلنشین دارند که می توان آنها را با انواع زیادی دسر سرو کرد و از خواص عالی آن بهره مند شد. خاویار بلوگا ایرانی به خاطر بهترین کیفیتی که دارد در تمام جهان شناخته شده است. این خاویار رقم اصلی صادرات خاویار ایران است.

انواع خاویار موجود در مایندگی رایبد خاویار

  1. بلوگا امپریال تاپ
  2. بلوگا امپریال
  3. رویال
  4. بری امپریال
  5. بری رویالبسته‌بندی خاویار ایرانی برای صادرات

فروش خاویار صادراتی با بهترین بسته‌بندی

خاویار شرایط نگهداری خاصی دارد و باید برای تازه ماندن و حفظ کیفیت و خواص آن، در یک شرایط با دمای مناسب قرار بگیرد. بهترین دما برای نگهداری خاویار دمای بین ۳+ الی ۳_ درجه سانتی گراد است. برای نگهداری خاویار می توانیم خاویار را در یخچال در کنار چند تکه یخ قرار داد. اما تنها دما و مکان مناسب برای حفظ کیفیت اولیه خاویار کافی نیست و آن را باید در ظروف مناسب که به طعم و مزه آن آسیب نرسانند نگهداری کرد.

خاویار را به هیچ وجه نباید در ظروفی از جنس استیل، سرو یا نگهداری کرد. زیرا جنس استیل طعم خاویار را تغییر می دهد. حتی بر کیفیت اولیه و خواص آن نیز تاثیر منفی می گذارد. به همین دلیل مراکز فروش معتبر خاویار، خاویار را در ظروفی با جنس استیل قرار نمی دهند. اغلب نوع قوطی هایی که خاویار در آن بسته‌بندی می شود و به فروش می رسد شیشه و یا فلز است. خاویار ها با وزن های مختلف بسته‌بندی های متفاوتی دارند.

انواع بسته‌بندی خاویار ایرانی

  • بسته‌بندی خاویار ۱۵ گرمی
  • بسته‌بندی خاویار ۲۵ گرمی
  • بسته‌بندی خاویار ۵۰ گرمی
  • بسته‌بندی خاویار ۱۰۰ گرمی
  • بسته‌بندی خاویار ۱۲۵ گرمی
  • بسته‌بندی خاویار نیم کیلویی
  • بسته‌بندی خاویار یک کیلویی

بسته‌بندی خاویار ایرانی برای صادرات

 

بسته‌بندی خاویار ایرانی برای صادرات

در ابتدا خاویار فرایند آماده سازی برای ریخته شدن در ظروف را ی می کنند. سپس در مرحله اول برای بسته‌بندی خاویار آن را در قوطی قرار می دهند تا جایی که خاویار کمی بالاتر از قوطی باشد به اصطلاح اورلب. چند روزی دور ظرف کش بسته می شود. روی خاویار وزنه قرار داده می شود که شیر آبه خاویار تخلیه شود. بعد ده روز خاویار آماده عرضه به بازار می باشد. به طور کلی خاویار ها دو نوع بسته‌بندی دارند: بسته‌بندی ریپک و اورجینال. محصول بنابه درخواست مشتری و وزن خاویاری که مشتری درخواست کرده بسته‌بندی می شود.

خاویار با چه بسته‌بندی صادر می شود!

خاویار خوراکی ای ارزشمند و اشرافی شناخته می شود که طرفداران بسیاری در تمام جهان دارد. انواع خاویار ایران در بین دوستداران خاویار در جهان بسیار مشهور هستند. این خوراکی منحصر به فرد علاوه بر طعم عالی خواص بی نظیری نیز دارند. اما برای حفظ این خواص باید از آنها به خوبی نگهداری شود. بسته‌بندی خاویار تاثیر مهمی بر طعم و کیفیت آن می گذارد.

خاویار باید در قوطی هایی با جنس شیشه یا فلز بسته‌بندی شود تا کیفیت آن به خوبی حفظ شود. همانطور که می دانید خاویار خوراکی ای لوکس شناخته می شود. برای جلب توجه بیشتر خریداران خارجی خاویار بهتر است خاویار بسته‌بندی ای زیبا و شیک داشته باشد. به همین خاطر مراکز عرضه کننده خاویار را در بسته‌بندی های شیک به طوری که در حمل و نقل آسیبی به آنها وارد نشود بسته‌بندی و صادر می کنند. نوع قوطی بسته‌بندی خاویار بنا به درخواست مشتری انتخاب می شود.

بسته‌بندی خاویار ایرانی برای صادرات

بسته‌بندی خاویار اصل در بازار فروش داخلی

بسته‌بندی خاویار اصل در بازار فروش داخلی معمولاً به صورت شیشه‌ای یا فلزی انجام می‌شود. این بحران معمولاً شامل یک بطری یا قوطی شیشه‌ای با درب‌های محکم و محافظت‌کننده است که از نور و هوا محافظت می‌کند. همچنین، بسته‌بندی خاویار ممکن است شامل بسته‌بندی داخلی مانند فوم یا پلاستیک برای حفاظت از خاویار در طول حمل و نقل باشد. این بسته‌بندی‌ها معمولاً با برچسب‌های محصول و تاریخ انقضا نیز تکمیل می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که خاویار اصل در شرایط بهداشتی مناسب و با کیفیت عالی به مشتریان ارائه می‌شود.

وزن های بسته‌بندی خاویار اصل ایرانی (ریپک و اورجینال)

پیش تر گفته شد که خاویار های ایرانی دو نوع بسته‌بندی دارند: بسته‌بندی ریپک و اورجینال. بسته‌بندی های ریپک برای خاویار هایی با وزن کم مثل خاویار ۲۵ گرم تا  ۱۲۵ گرم و… هستند. این نوع بسته‌بندی را اغلب افراد برای مصرف شخصی استفاده می کنند. و نوع دیگر بسته‌بندی که بسته‌بندی اورجینال است برای خاویار هایی با وزن بیشتر از ۵۰۰ گرم  تا دو کیلو گرم استفاده می شوند. بسته‌بندی اورجینال را فروشگاه ها، هتل ها و یا رستوران ها خریداری می کنند. البته برخی افراد نیز خاویار اصل را با قوطی اورجینال خریداری کرده و در بسته‌بندی های ریپک بسته‌بندی می کنند و می فروشند.

ارسال خاویار با بسته‌بندی ریپک با حفظ ذنجیره سرمایی

خاویار ها را باید در دمای مناسب بین ۳+ الی ۳_ درجه نگهداری کرد تا دچار خرابی نشوند. اگر خاویار را در دمای بالاتر از دمای گفته شده قرار دهید خاویار آب پس می دهد، فاسد می شود، خواص خود را از دست می دهد و دیگر قابل خوردن نمی باشد. اگر خاویار را در دمای پایین قرار دهید یخ میزند. پس از آب شدن دوباره یخ آن، خواص خود را از دست می دهد و دیگر خوردن آن تاثیری ندارد. به همین خاطر ارسال و صادرات خاویار کمی دشوار است. شرکت های معتبر پس از بسته‌بندی خاویار آن را در فوم باکس ها قرار داده. سپس فوم باکس ها را در کنار تکه تخ های ژله ای قرار می دهند تا خاویار دچار خرابی نشود و با کیفیت اولیه به دست مشتری برسد.

بسته‌بندی خاویار ایرانی برای صادرات

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

قیمت هر کیلو خاویار

قیمت هر کیلو خاویار صادراتی چقدر است؟

قیمت هر کیلو خاویار صادراتی چقدر است؟ برای خرید خاویار ایرانی یکی از مسائل مهم …