نمایندگی خاویار ایران
مراحل صادرات خاویار ایران

مراحل صادرات خاویار ایران به سایر کشورها

مراحل صادرات خاویار ایران به سایر کشور ها بر اساس قوانین و طی کردن پروسه صادرات صورت می گیرد که مدت زمان مشخصی ندارد.

مراحل صادرات خاویار ایران به سایر کشور ها

امروزه خاویار روند فروش بالایی در بازار داخلی و خارجی  را دارد. روند صادرات خاویار به هر کشور متفاوت و با توجه به گفت و گو و مدت زمان صادرات مشخص می شود. از مرحله ثبت سفارش و دیدن درخواست متقاضی خارجی، تا اخذ مجوزات، تسویه حساب مالی و ارسال سفارشات از طریق باربری حدودا ۲۰ روز الی یک ماه طول می کشد.

بررسی مراحل صادرات خاویار ایران

اولین مرحله در صادرات ثبت سفارش خریدار و آماده سازی خاویار مورد نظر البته در وزن کم و برای تست است. بعد از تست و تایید کشور های واردکننده، پیش فاکتور صادر می شود. سپس ایران به عنوان صادرکننده از مجوز را اخذ و به تایید مشتری جهت دریافت بسته (اخذ مجوز دریافت) نیازمند هستند. در مراحل آخر هماهنگی با گمرک و تسویه حساب انجام می شود.

مراحل صادرات خاویار ایران به سایر کشورها

خاویار محصول خاص و صادراتی ایران

خاویار تخم استحصال شده از شکل ماهیان خاویاری ست که یکی از خوراکی های ارزشمند و مقوی در بین جهانیان شناخته شده می باشد و خاویار های تولید شده در ایران نیز در بین طرفداران و خریداران جهانی بسیار محبوب هستند و هر ساله آمار صادرات و فروش بیشتری را ثبت می کنند. تمامی خاویار های موجود در مراکز ایران به طور منحصربه فردی دارای خواص و طعم تکرار نشدنی ست که هر مشتری را بیشتر جذب خود می کند.

 

صادرات خاویار به کشور های دنیا

انواع خاویار تولیدی ایران به دلیل سایز بزرگ دانه، رنگ تیره جذاب و طعم بی نظیر آن در بین خاویار تولیدی جهان حرف اول را می زند. خاویار های ایرانی هرساله افزایش آمار ثبت سفارش را از کشور های اروپایی و شرق آسیا دارند و با بهترین روند برای متقاضیان ارسال می شوند. خاویار های صادراتی بیشتر به دو روش ارسال می شوند:

  1. باربری هوایی
  2. باربری زمینی

مراحل صادرات خاویار ایران

ثبت سفارش و خرید خاویار جهت صادرات

انواع خاویار های موجود در بازار ایران جهت صادرات با بهترین کیفیت در مراکز فروش از جمله مجموعه رایبد خاویار موجود هستند. ثبت سفارش برای خرید خاویار با کیفیت بالا و قیمت مناسب صادراتی به چند روش در رایبد صورت می گیرد:

  • خرید حضوری از نمایندگی
  • مراجعه به دفتر مرکزی
  • خرید از طریق سایت
  • ایمیل
  • برقراری تماس

مراحل صادرات خاویار ایران

مجوزات لازم برای صادرات خاویار به سایر کشور ها

در حوزه عرضه خاویار مراکز فروش باید مجوزات لازم را برای فروش داخلی داشته باشند و برای پروسه صادرات مجوزات سایتس نیز در بین صادر کننده و وارد کننده باید حتما اخذ شود که پس از مذاکرات امکان ارسال سفارشات برای فروشنده و امکان تحویل برای کشور واردکننده باشد. مجوز مورد نیاز برای کشور صادرکننده Cites Export است و در ابتدای صادرات، صادرکننده نیاز به آن دارد.

مراحل صادرات خاویار ایران به سایر کشورها

 

قیمت هر کیلو خاویار بر اساس CFR

در روند صادرات معمولا مرکز صادرکننده ۳۰ تا ۵۰ درصد هزینه را قبل از اخذ مجوز می گیرد و بیشتر فروشگاه ها بر اساس CFR کار می کنند. روند کار در این روش اینگونه است که در فرودگاه خاویار های سفارشی را تحویل می دهند ولی ترخیص از گمرک به پای خریدار می باشد. اکثر روند صادرات به کشور های اروپایی اینگونه است.

مراحل صادرات خاویار ایران به سایر کشورها

برای واردات خاویار چه مجوزاتی باید از مقصد گرفت؟

در پروسه صادرات کشور وارد کننده نیز باید از سایتس مجوز Cites Import  را اخذ کند تا بتواند سفارش خود را تحویل بگیرد. این قانون در بین تمام کشور های خردار و فروشنده ی محصولات خاویاری وجود دارد. از کشور های وارد کننده خاویار ایرانی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • آلمان
  • فرانسه
  • ایتالیا
  • هلند
  • ژاپن
  • ترکیه
  • عراق
  • آذربایجان
  • و…

ارسال خاویار از گمرک فرودگاه امام

همانطور که گفته شده ایران صادرکننده ی بزرگ انواع خاویار با کیفیت و قیمت مناسب است که خیلی از کشور های ثروتمند دنیا، هرساله خریدار این محصول پرطرفدار ایرانی هستند. خاویار های ارسالی از طریق باربری هوایی و فرودگاه ها صادر می شود و با بهترین کیفیت به دست متقاضیان می رسد. بیشتر باربری و ارسال محصولات در فرودگاه امام انجام می شود.

مراحل صادرات خاویار ایران به سایر کشورها

 

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

۳ مجوز اصلی صادرات خاویار

۳ مجوز اصلی صادرات خاویار

۳ مجوز اصلی صادرات خاویار چه نام دارد؟ بهترین راه صادرات خاویار اصل ایرانی به …