نمایندگی خاویار ایران
قیمت خاویار شرکت رایبد

قیمت خاویار شرکت رایبد تالش در تهران

قیمت خاویار شرکت رایبد تالش در تهران و دیگر استان های کشور بسیار مناسب می باشد. شرکت رایبد خاویار، یکی از شرکت های معتبری است که خاویار ها را با کیفیتی مرغوب و قیمتی عالی در سایت و نمایندگی های سراسر کشور در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

رایبد معتبر ترین مرکز تولیدی و عرضه خاویار

یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده و عرضه کننده خاویار در ایران شرکت رایبد خاویار است که خاویار های تولیدی را با طعم و مزه عالی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. خاویار یکی از اشرافی ترین و مفید ترین خوراکی ها در سراسر جهان است، که تاثیر زیادی بر ایمنی و سلامت بدن می گذارد. خاویار به خاطر خواص فوق العاده اش محبوبیت خاصی در بین مردم جهان دارد، البته لازم به ذکر است که این خوراکی لذیذ به خاطر داشتن فواید عالی دارای قیمت بالایی نیز است. شرکت رایبد خاویار این محصول منحصر به فرد را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان قرار می دهد.

قیمت خاویار شرکت رایبد

خرید و فروش خاویار مرغوب در رایبد

خاویار از خوراکی های معروفی است که محبوبیت زیادی در سراسر جهان دارد. خاویار خوراکی ای پر از فواید عالی از جمله: پیشگیری از سرطان، درمان کم خونی، تنظیم فشار خون، پیشگیری از آلزایمر، و… است. البته باید توجه داشته باشید که برای خرید خاویاری با کیفیت و اصل که تمامی خواص و فواید مورد نیاز را داشته باشد باید به سایت ها و مراکز معتبر فروش خاویار مراجعه کنید. شرکت رایبد خاویار یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های عرضه کننده خاویار است که انواع خاویار های ایرانی را در هر وزن و هر نوع را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید برا اطلاعات بیشتر به سایت و یا نمایندگی های رایبد خاویار در سراسر کشور مراجعه کنید.

قیمت خاویار شرکت رایبد

روش های ارتباط غیرحضوری با رایبد خاویار از تهران

همانطور که گفته شد مجموعه رایبد خاویار از معتبر ترین شرکت های تولید کننده و عرضه کننده خاویار است که توانسته با ارائه بهترین خاویار ها با کیفیتی مرغوب و قیمت مناسب نظر مشتری ها را جلب کند. برای خرید خاویار شما می توانید به نمایندگی های مجموعه رایبد خاویار در سراسر کشور مراجعه کرده و با مشورت با همکاران بهترین خاویار را انتخاب کرده و ثبت سفارش کنید.

همچنین برای خرید غیر حضوری می توانید به سایت رایبد خاویار مراجعه کرده و خاویار های مورد نیاز خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید. پس از ثبت سفارش، سفارش شما پیگیری و با توجه به وزن محصول خاویار در قوطی ها آماده و در یونولیت و در کنار یخ های ژله ای قرار داده می شود تا خاویار ها با حفظ زنجیره ی سرمایی، کیفیت اولیه و طعم عالی به دست شما عزیزان برسد.

قیمت خاویار شرکت رایبد

آدرس دفتر مرکزی شرکت رایبد

همانطور که گفته شد شرکت رایبد خاویار در بیشتر شهر های ایران نمایندگی هایی دارد که خاویار را به دست شما عزیزان می رساند. شما می توانید برای خرید به سایت، نمایندگی ها و یا دفتر مرکزی واقع در تالش استان گیلان که با نام جاوید تجارت کاسپین شناخته می شود مراجعه کنید. شرکت رایبد خاویار با ارائه بهترین و مرغوب ترین خاویار ها توانسته بخشی از خاویار تولیدی خود را به خارج از کشور نیز صادر کند. خاویار خوراکی ای محبوب که تمامی افراد می توانند با سرو خاویار در صبحانه طعمی تکرار نشدنی را تجربه کنند.

قیمت خاویار شرکت رایبد تالش در تهران

خاویار ها با داشتن مواد مدنی ای که برای تمامی افراد لازم است می تواند انتخاب مناسبی برای سرو در سفره به همراه غذا ها و دسر های دیگر باشد. خاویار ها ثبات قیمت ندارند اما به طور کلی در فصل سرما خاویار ها افزایش قیمت پیدا می کنند، به این خاطر که در فصل سرما تقاضا و روند فروش خاویار بیشتر می شود. قیمت خاویار شرکت رایبد تالش در تهران مانند تمامی استان های دیگر که مجموعه رایبد در آنجا نمایندگی دارد مناسب و از کیفیت بالایی برخوردار اند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز خاویار از راه های مختلف با ما در ارتباط باشید.

انواع خاویار های موجود در شرکت رایبد

خاویارهای ایرانی به خاطر کیفیت و طعم فوق العاده شان از تمام خاویار هایی که در دنیا وجود دارد شناخته شده و محبوب تر اند. همچنین زبان زد تمام مردم جهان هستند. همه خاویار ها از خواص و فواید فوق العاده ای برخوردار هستند که خواص خاویار می توانند تاثیر زیادی بر ایمنی و سلامت بدن انسان داشته باشند. شما می توانید انواع خاویار را با اطمینان از کیفیت و طعم آن از مجموعه رایبد خریداری کنید. انواع خاویار هایی که می توانید از شرکت رایبد خاویار تهیه کنید شامل:

  • خاویار بلوگا
  • خاویار بری
  • خاویار سوروگا
  • خاویار استرا

قیمت خاویار شرکت رایبد

چرا خاویار را از رایبد بخریم؟

شرکت رایبد خاویار از معتبر ترین شرکت هایی ست که شما می توانید خاویار هایی با کیفیت و با طعم عالی و همچنین قیمت مناسب خریداری کنید. مجموعه رایبد خاویار به شکلی حرفه ای خاویار ها را آماده سازی برای ارسال و فروش می کنند. قوطی ها به گونه ای هستند که به طعم و کیفیت خاویار هیچ آسیبی نمیزند. با حفظ زنجیره غذایی خاویار ها را برای شما ارسال می کند. خاویار از طریق راه های هوایی، کالا رسان، ترمینال اتوبوس به دست شما عزیزان می رسد و همچنین ارسال در شهر هایی که شرکت نمایندگی دارد رایگان است و با پیک شرکت ارسال می شود. یکی دیگر از امور مهم برای انتخاب این فروشگاه مجوزات شرکت رایبد است که از ابتدای روند تولید تا روند عرضه خاویار در بازار بر اساس قوانین و مجوزات انجام می شود.

خواص موجود در خاویار مرغوب و با کیفیت

خاویار ایرانی جزو بهترین خاویار ها در جهان شناخته شده. به طوری که همه ی خاویار ها در جهان نسبت به خاویار های ایرانی ارزیابی می شوند. همه ی خاویار ها دارای مواد معدنی بسیاری هستند که برای بدن بسیار مفید و تاثیرگذار هستند. شرکت رایبد خاویار این محصول با ارزش را با کیفیتی مرغوب و طعمی بسیار عالی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. مواد معدنی های موجود در خاویار اصل:

  • کلسیم
  • پتاسیم
  • آهن
  • سدیم
  • امگا
  • انواع ویتامین ها( ویتامینB6، B12 ،D)

قیمت خاویار شرکت رایبد

قیمت انواع خاویار های تولیدی در رایبد

خاویار ها به خاطر داشتن طعم و فوایدشان معروف و محبوب هستد اما خاویار ها با ویژگی های ظاهری شان دسته بندی و قیمت گذاری می شوند؛ هرچه رنگ خاویار روشن تر و سایز دانه خاویار بزرگتر باشد خاویار گران قیمت تر خواهد بود. خاویار بلوگا در بین دیگر نوع خاویار ها به خاطر داشتن طیف رنگی زیاد که شامل رنگ هایی مثل: زیتونی، خاکستری، مشکی، طلایی و… می شود و همچنین داشتن سایز دانه های بزرگ (بین ۲٫۷ تا ۳٫۵ میلی متر) گران ترین خاویار نوع خاویار شناخته می شود. مجموعه رایبد بهترین خاویار ها را با بهترین رنج قیمتی در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت خاویار شرکت رایبد

قیمت خاویار های ایرانی در نمایندگی ها

خاویار های ایرانی به خاطر داشتن طعم و کیفیت مرغوب، روند فروش بالایی دارند و به خاطر همین روند فروش بالا دارای قیمت بالایی هستند، اما شما می توانید برای خرید بهترین خاویار ها با قمت مناسب به سایت و نمایندگی های شرکت رایبد خاویار در سراسر کشور مراجعه کنید. رابد خاویار مرغوب ترین خاویار ها را با بهترین طعم و کیفیت در اختیار شما عزیزان برای خریداری می گذارد. سرو خاویار می تواند به سلامتی بدن شما کمک کند و تاثیر بسزایی در سیستم ایمنس بدن شما داشته باشد. خاویار می تواند به عنوان خوراکی ای اشرافی در مهمانی های و مراسمات خاص شما در کنار دیگر غذا ها سرو شود. شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت خاویار با ما در ارتباط باشید. قیمت خاویار رایبد تالش در تهران و دیگر نمایندگی ها در ایران به صورت زیر می باشد:

  • بلوگا امپریال تاپ: ۲میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
  • بلوگا امپریال: ۲میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
  • بلوگا رویال: ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان
  • بری: ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

قیمت خاویار شرکت رایبد

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

صبحانه ای مقوی با خاویار

تاثیر خاویار بر اسپرم سازی

تاثیر خاویار بر اسپرم سازی چیست؟ آیا از فایده های زیاد خاویار با ارزش ایرانی …