نمایندگی خاویار ایران
قیمت کیلویی مروارید سیاه خاویار

قیمت و هزینه خرید خاویار در ایران

قیمت و هزینه خرید خاویار در ایران چند است؟ مهم ترین برندهای خاویاری چند نوع می باشند؟ بزرگترین گونه های ماهیان خاویاری کدامین می باشند؟ خاویار فیل ماهی چه مقدار برای صادرات باید باشد؟ برای خرید اصل خاویار کدام برند ایرانی در کشور مهم شمرده می شود؟

قیمت و هزینه خرید بهترین خاویار

قیمت و هزینه خرید بهترین خاویار چقدر است؟ ابتدا باید بدانید که هر یک از گونه های ماهیانخاویاری چه اصل باشند و چه طبیعی دارای قیمت های مختلفی به جهت های پرورشی و یا غیر پرورشی می باشند. برای خرید ابتدا باید نوع گونه و خاویار مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در صورت موجود بودن اقدام به خرید محصولتان کنید. مهم ترین گونه خاویاری که نزد همه مشتری های کشور ایران و کشورهای خارجی هستند؛ خاویار فیل ماهی و یا بلوگا است.

 

قیمت خرید انواع خاویار در ایران

قیمت خرید انواع خاویار در ایران چند است؟ هر خاویار با توجه به نوع و گونه هایی که دارد در وزن های مورد نظر هر یک از مشتری های خرید خاویاری، متفاوت می باشد نرخ هایشان. یکی از مهم ترین ویژگی در خرید خاویار این است که محصول های مرغوب و اصیل ایرانی دارای خواص ها و ویژگی های بسیار عالی هستند که برای بدن سلامتی کامل را به ارمغان می آورند. برای خرید و پاسخ به سوال های خود می توانید برند رایبد خاویار را انتخاب نمایید.

قیمت بهترین تخم ماهی خاویاری

قیمت بهترین تخم ماهی خاویاری در ایران چقدر است؟ خاویارهای ایرانی چند نوع دارند؟ کوچکترین و کمترین قیمت خاویاری مربوط به کدام یک از گونه های خاویاری می باشد؟ برای پاسخ به سوال های خود و خرید بهترین محصول های خاویاری ایرانی می توانید به سایت فروشگاه و به صورت حضوری به خود نمایندگی و برند رایبد خاویار در هر کجا که می باشید مراجعه نمایید.

انواع ماهیان خاویاری

  • قره برون
  • چالباش
  • سیبری
  • تاس ماهی
  • و…

قیمت خرید خاویار بلوگا صادراتی

قیمت خرید خاویار بلوگا صادراتی را می توانید با توجه به اینکه خریدتان را از کجا و کدام شرکت های فروش و تولید ماهیان خاویاری، انجام میدهید پرسش نمایید. ماهیان خاویاری هر یک دارای طعم ها و مزه های متفاوت و جدا از هم می باشند اما همگی محصول ها از لحاض خاصیت و خواص ها یکسان اند و تنها در صورتی مثل هم نمی باشند که اصل و مصنوعی باشند خاویارها. خاویار بلوگا از مهم ترین و بزرگترین ماهی خاویاری موجود در دریای خاز می باشد که در برند رایبد خاویار می توانید آن را تهیه کنید.

قیمت خرید خاویار در ایران برای صادرات

قیمت خرید خاویار در ایران برای صادرات چند است؟ خاویارها برای صادرات با توجه به اینکه چند گرم می باشند و همچنین وزن آن ها چقدر است، قیمت هایشان مشخص می شوند. . جهت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر به سایت برند و فروشگای انلاین رایبد خاویار در ایران مراجعه نمایید. در چند سال اخیر بازار داخلی رونق بیشتری نسبت به بازار صادراتی پیدا کرده است. سطح بالای پروتئین و اسید های آمینه ضروری خاویار می تواند برای تقویت ماهیچه ها و عضلات بسیار موثر باشد و چربی سودمند آن می تواند ناراحتی های اعصاب را التیام بخشد.

هزینه ارسال خاویار به خارج از کشور

هزینه ارسال خاویار به خارج از کشور را برای خرید و صادرات، در بهترین قیمت ها و مهم ترین بخش خرید که بسته بندی های عالی خاویاری می باشد را می توانید در کمترین قیمت ها تجربه بسیار عالی را به همراه رضایت کامل از نمایندگی مهم و برند عالی رایبد خاویار داشته باشید. برای خرید هر یک با قیمت های بسیار ارزان و مناسب به همراه بهترین کیفیت ها و برندها و همچنین در بسته بندی های کاملا لوکس و شیک قوطی و شیشه ای میتوانید به سایت فروشگاه نمایندگی بسیار بزرگ و انلاین رایبد خاویار مراجعه نمایید.

خاویارهای ایرانی

  • بلوگا
  • سوروگا
  • بری
  • آسترا
  • و….

قیمت و هزینه خرید خاویار

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش خاویار در تهران

نمایندگی فروش خاویار در جردن تهران

نمایندگی فروش خاویار در تهران انواع مختلف خاویار ایرانی را که دارای بهترین کیفیت نیز …