نمایندگی خاویار ایران
خاویار بلوگا امپریال یا بلوگا رویال

خاویار بلوگا امپریال یا بلوگا رویال

خاویار بلوگا امپریال یا بلوگا رویال با هم چه فرقی دارند. خاویار رویال و امپریال که همان خاویار بلوگا است میتواند وزن حدود بیش از یک تن باشد و حدود ۸۰ سال یا نزدیک به یک قرن عمر می کند که اگر سایز خاویار بیش از ۳ میلیمتر باشد رویال( امپریال ) گفته میشود و اگر از ۳ میلیمتر بیشتر باشد بلوگا گفته میشود.

معرفی انواع خاویار بلوگا

در این قسمت از متن خاویار بلوگا و انواعش را برایتان معرفی می نماییم. تخم موجود در شکم فیل ماهی ماده خاویاری پس از استحصال را خاویار بلوگا می نامند. خاویاری که از این ماده استحصال و فرآوری می شود در ایران دارای معروفیت بسیار بالایی می باشد. این نوع ماهی می تواند دارای خاویارهای مختلفی باشد. دلیل تفاوت خاویارهای این ماهی سایز دانه ها و طیف رنگی است که دارا می باشد ولی سایز دانه ها برای نام گذاری این خاویار بسیار تاثیر گذار است.

انواع خاویار بلوگا در ایران

  • الماس
  • سلکشن
  • امپریال تاپ
  • امپریال
  • رویال
  • سه صفر
  • درجه یک و دو

بلوگا رویال یا بلوگا امپریال کدام نوع بهتر است

برای خرید خاویار بلوگا باید به یکی از نمایندگی های معتبر یا سایت های معتبر مانند رایبد خاویار مراجعه کنید تا از خریدتان مطمعن باشید. خاویارهای بلوگا انواع مختلفی را دارا می باشند که در بین آنها خاویار امپریال و رویال می باشد.

فرق بین خاویار بلوگا رویال و بلوگا امپریال

فرق بین خاویار بلوگا رویال و بلوگا امپریال در چیست؟ خاویار امپریال و خاویار رویال هر دو خاویار بلوگا هستند که ماهی خاویاری به نام فیل ماهی استحصال میشوند. خاویار امپریال سایز بهتری نسبت به خاویار رویال دارد. رنگ خاویار بلوگا امپریال و رویال هر دو یکی می باشند. خاویار بلوگا امپریال بهتر از خاویار بلوگا رویال برای مصرف و حتی صادرات می باشد.

قیمت خاویار بلوگا امپریال

خاویار بلوگا امپریال که با دانه های درشت و ظاهری فوق العاده دارد که برای باردار شدن حدود ۱۲ سال نیاز دارد که به همین علت است که به نام خاویار بلوگا امپریال معروف است طول این خاویار بین ۱.۵ تا ۵ متر است که وزن بین ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلو را داراست.

برند های معتبر خاویار ایرانی

یکی از نمایندگی های بزرگی که خاویار بلوگا در آن تولید و نگه داری می شود رایبد خاویار است رایبد خاویار یکی از بهترین برند های ایرانی است که همکاران وظیفه دارند بهترین نوع خدمات را به شما عزیزان این مرز و بوم ارائه دهند.

تولید و عرضه مرغوبترین خاویار

اولویت کیفیت تولید خاویار ایران

صادرات خاویار باکیفیت الماس به کشور آلمان و دیگر کشورها به صورت عمده انجام می گیرد. افراد زیادی از خاویار ایران شناخت دارند و زیاد سفارش می دهند که باید حتما از اصل بودن آن اطمینان حاصل فرمائید که مشاوران رایبد خاویار در این امر به شما عزیزان خدمات لازم می رسانند.

خاویار امپریال و رویال هر دو صادراتی هستند؟

قیمت خرید بلوگا امپریال صادراتی چند است؟ انواع دیگر  خاویار فیل ماهی ایران در جهان رویال و امپریال میباشد که اگر از سه میلیمتر بیشتر باشد امپریال یا رویال است و اگر از سه میلیمتر کمتر بلوگا نام دارد که شما هموطنان عزیز و گرامی میتوانید با واحد مشاوران نمایندگی رایبد خاویار راجبع این مسئله در ارتباط باشید.

خاویار بلوگا امپریال یا بلوگا رویال

خاویار بلوگا قیمت

قیمت خرید خاویار بلوگا در تهران چند است؟ خاویار بلوگا قیمت کیلویی اش چند است؟ قیمت خرید و فروش خاویار بلوگا در بازار تهران چند است؟ بهترین خاویار بلوگا در کدام یک از بزرگترین نمایندگی های خاویاری در ایران قرار دارد؟ برای خرید خاویار بلوگا به صورت حضوری چگونه می توان به کدام برند مراجعه کرد؟

خاویار بلوگا چیست؟

تخم فیل ماهی خاویاری یا خاویار بلوگا چیست؟ تخم ماهی بلوگا چه قیمتی دارد؟ برای مطلع سدن و کسب اطلاعات مورد نظر خود در مورد خاویار و خواص بلوگا و همچنین اطلاع از قیمت محصول ها می توانید به سایت فروشگا و نمایندگی بزرگ رایبد خاویار در هر کجای کشور که هستید به راحتی مراجعه کنید و بهترین خرید خاویار را در قیمت های مناسب به همراه بسته بندی های اصل تهیه نمایید.

خرید غذای دریایی خاویار با قیمت مناسب

قیمت خاویار طلایی بلوگا

نرخ خرید خاویار طلایی بلوگا را می توانید از سایت فروشگاه دریافت کنید علاوه بر خاویار طلایی شما می توانید لیست قیمت همه کونه های ماهیان خاویاری دریای خزر را از طریق رایبد خاویار در اختیار خود قرار دهید تا بهترین خرید محصول ها را از طریق رایبد خاویار داشته باشید  نام دیگر خاویار طلایی و نام اصلی آن را بسیاری خاویار آسترا می دانند که خاویار آسترا به دلیل طیف رنگی که دارد طلایی نیز نامیده اند.

قیمت انواع خاویار بلوگا ۵۰ گرمی

قیمت بلوگا ۵۰ گرمی چند است؟ بهترین بلوگا با قیمت بسیار مناسب در کدام نمایندگی های ایرانی موجود می باشد؟ خاویار بلوگا به دلیل اینکه در کشور ایران زندگی می کند و زیستگاه اصلی فیل ماهی دریای خزر می باشد در تمام نمایندگی ها و شرکت های تولید و پرورش ماهیان خاویاری ایرانی این محصول در قیمت های نا منظم موجود می باشد و شما برای دریافت بهترین قیمت به همراه با کیفیت ترین خاویاری می توانید به سایت فروشگاه مراجعه کنید و خود کیفیت های میان محصول های موجود در نمایندگی را دریابید.

نام های دیگر خاویار بلوگا

  • الماس
  • رویال
  • سه صفر
  • درجه یک
  • درجه دو
  • و……

قیمت خاویار 100 گرمی

قیمت خاویار بلوگا الماس

قیمت خاویار بلوگا الماس چند است؟ خاویار بلوگا الماس به دلیل طیف گسترده ای که در ایران میان نمایندگی ها و برندهای بزرگ دارد دارای نرخ های بسیار متفاوت هایی نیز می باشد  برای خرید خوب در کیفیت های درجه یک و اصل در بسته بندی های پلمپ شده شما می توانید محصول ها را اژ طریق برند بزرگ رایبد خاویار به راحتی تهیه نمایید رایبد خاویار برند معتبر ایرانی می باشد که بیشترین صادرات را در خود جای نموده است به دلیل مجوزهای صدوری که دارد.

قیمت خاویار بلوگا در ایران

قیمت روز خاویار بلوگا در ایران چند است؟ نرخ خم بلوگا در ایران را می توانید با مراجعه به سایت رایبد خاویار و در بخش لیست های خاویاری می توانید لیست قیمت داخلی هر یک از گونه های موجود دریای خزر را دریافت نمایید  همه خاویارهای ایرانی در صورت اینکه تازه و اصل باشند  باید بدانید دارای بیشترین خواص ها می باشند که هر یک از کونه های در کنار یکدیگر همگی خواص های یکسانی را دارند اما از جهت کیفیت و طعم و مزه ها هر گونه با دیگر گونه دریای خزر فرق دارد.

خاویار بلوگا امپریال یا بلوگا

قیمت خاویار بلوگا آذربایجان

نرخ خرید خاویار بلوگا آذربایجان را می توانید از نمایندگی ها و شرکت های تولیدی معتبر موحود در ایران دریافت کنید هر خاویار ایرانی دارای هزاران نوع خاصیت می باشند و به همین جهت در نزد مشتری و مصرف کننده های داخلی یا خارجی این خاویارها ارزش های بسیار بالایی را دارند برای تهیه یک خاویار مناسب به همراه کیفیت های درجه یک اصل شما می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری در هر کجای کشور که هستید به برند رایبد مراجعه کنید و محصول خود را پس از تهیه به صورت آنلاین در کمترین زمان درب منزل خود به همراه کیف های مخصوص حمل که دمای محصول را حفظ می کنند تحویل بگیرید محصول مورد نظرتان را.

خواص خاویار بلوگا

خواص خاویار بلوگا نیز در صورت اصل و تازه و باکیفیت بودن همچون دیگر محصول های موحود خاویاری در ایران می باشد سما نباید به هنگام تهیه محصول مورد نظر خود انها را بر اساس خواص انتخاب نمایید خاویارهای موجود در نمایندگی رایبد خاویار بسیار تازه و در بهترین کیفیت ها قرار دارند که حتی به جهت صادرات نیز می توانید کارهای خود را به عهده نمایندگی بسپارید در تهران نیز ارسال محصول برای مصرف کننده رایگان می باشد.

خاویار بلوگا امپریال یا بلوگا

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

قیمت جدید خاویار بلوگا و بری

قیمت جدید خاویار بلوگا و بری | خاویار ۵۰ گرمی

  قیمت جدید خاویار بلوگا و بری تولید شده شرکت رایبد در بازار فروش، با …