نمایندگی خاویار ایران
خاویار را با چی بخوریم

خاویار را با چی بخوریم|خاویار + تخم مرغ

خاویار را با چی بخوریم؟ یکی از مطرح ترین سوال ها در بین مشتری ها و طرفداران خاویار راجب طریقه سرو آن می باشد.

خاویار را با چی بخوریم؟

یکی از سوالاتی که در بین طرفداران بسیار مطرح می شود این است که خاویار را با چی بخوریم. خاویار از محبوب ترین و ارزشمند ترین غذا هایی است که در سرتاسر دنیا وجود دارد. این خوراکی ارزشمند به نحو های گوناگونی سرو می شود که چگونگی سرو این خوراکی بیشتر به ذائقه و سلیقه ی افراد بستگی دارد. خاویار را می توان با دسر های مختلف در وعده های غذایی مختلف سرو کرد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما در ارتباط باشید.

خاویار را با چی بخوریم

چند نمونه از سرو انواع خاویار

روش های زیادی برای سرو انواع خاویار است، که در بین افراد رواج دارد. خاویار که خوراکی پر طرفدار و محبوب است را می توان در کنار غذا های مختلف سرو کرد. بیشتر افراد خاویار را با تخم مرغ سرو می کنند. از جمله انواع غذا هایی که می توان با خاویار سرو کرد:

  • انواع سوشی ها
  • انواع پاستا
  • خامه و عسل
  • گوجه و خیار
  • پنکیک
  • و…

خاویار را با چی بخوریم

روش پیشنهادی سرو خاویار|خاویار + تخم مرغ

بیشتر افراد خاویار را با تخم مرغ سرو می کنند، این ترکیب طعم بی نذیری دارد و به این کمک می کند که خواص فوق العاده ی خاویار به بدن جذب شود. ترکیب خاویار و تخم مرغ یک وعده کامل است. بیشتر افراد در جواب اینکه خاویار را با چی بخوریم؟ جوابشان تخم مرغ می باشد. در زمان سرو می توان خاویار را با انواع تخم مرغ می توان خورد:

  • تخم مرغ عسلی
  • تخم مرغ آب پز
  • تخم مرغ نیمرو

خاویار با تخم مرغ یک وعده کامل است

همانطور که می دانید تخم مرغ خود به تنهایی یک وعده کامل است. وقتی خاویار که یک محصول تاثیر گذار و مقوی برای بدن است را با تخم مرغ ترکیب کرده و می خوریم، به همراه طعم لذیذی که دارد بسیار مفید برای بدن بوده و نقش بسزایی در ایمنی بدن دارد. توصیه می شود خاویار و تخم مرغ را در وعده صبحانه سرو شود تا انرژی مورد نیازی که برای فعالیت های خود در طول روز دارید تامین شود.

خاویار را با چی بخوریم

۵۰گرم خاویار چند وعده غذایی است؟

مقدار کمی از خاویار برای مثال یک قاشق چای خوری برای هر فرد تاثیر بسیار دارد و می تواند انرژی و مواد مدنی مورد نیاز بدن فرد را تامین کند. می توان ۵۰ گرم خاویار را در یک وعده تمام کرد و یا اینکه آن را در طول یک هفته تا ده روز میل کنید، اینکه ۵۰ گرم خاویار را در چند وعده می توان استفاده کرد بستگی به سلیقه ی فرد دارد. البته لازم به ذکر است که خاویار باز شده تا چندروز ماندگاری دارد.

نگهداری خاویار تا چند روز!

خاویار ها به طور کلی در دو نوع قوطی قرار می گیرند. قوطی های ریپک و اورجینال. قوطی های ریپک برای خاویار های گرمی و قوطی های اورجینال هستند. خاویار ها قبل از باز شدن اگر در قوطی ریپک باشند بین ۳ تا ۶ ماه و اگر در قوطی اورجینال باشند بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارند. ولی اگر پس از خریداری درب خاویار را باز کنید خاویار بین یک هفته تا ده روز ماندگاری دارد یعنی شما خاویار را باید قبل ده روز سرو کنید.  بعد ده روز خاویار خواص خود را از دست می دهد. البته توجه داشته باشید برای نگه داری خاویار خاویار را فریز نکنید، خاویار باید در دمای -۳ درجه تا +۳ درجه باشد. شما می توانید برای نگهداری خاویار خاویار را در یخچال و بین عایق های یخی قرار دهید.

خاویار را با چی بخوریم

خواص خاویار های ۵۰ و ۱۰۰ گرمی

خاویار به خاطر خواص بی نذیر و فوق العاده ای که دارد برای همه ی افراد در همه ی سنین توصیه می شود. خاویار برای همه ی افراد از جمله خانم های حامله، نوجوان هاف کهنسال ها و … تاثیر گذار و مفید است. خرید و سرو خاویار بخاطر داشتن خواص فوق العاده اش برای افراد بیمار بسیار توصیه می شود، حتی افرادی که سلامتی خود را دارند نیز می توانند با خوردن خاویار از بروز بیماری ها پیشگیری کنند. خاویار علاوه بر خواص درمانی سرشار از انواع مواد مدنی است. برای مثال:

  • کلسیم
  • پتاسیم
  • آهن
  • سدیم
  • کلسترون
  • انواع ویتامین ها( ویتامینB6، B12 ،D)

خاویار را با چی بخوریم

قیمت خاویار با وزن ۵۰ گرم

همه ی خاویار ها خواص یکسانی دارند و تاثیر مثبی در سلامت همه ی انسان ها دارند. خاویار ها بر اساس معیار هایی چون رنگ و اندازه دسته بندی و قیمت گذاری می شوند. هرچه رنگ خاویار روشن تر باشد خاویار ارزش بیشتری دارد و کمیاب تر است، و هرچه سایز دانه ی خاویار بزرگتر باشد خاویار گران قیمت تر خواهد بود. خاویار بلوگا با سایز دانه ۲٫۷ و ۳٫۵ میلی متر در بین همه ی خاویار ها درشت ترین نوع خاویار است.  به همین دلیل نیز گران ترین خاویار است. انواع خاویار با وزن های مختلف در مجموعه رایبد خاویار در خدمت شما عزیزان است. پر فروش ترین وزن خاویار وزن ۵۰ گرم است که آمار فروش بالایی دارد و از قیمت مناسب و کیفت بالایی برخوردار است. می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت خاویار با ما در ارتباط باشید.

خاویار را با چی بخوریم

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

روش سرو خاویار ایرانی

روش های سرو خاویار ایرانی چگونه می باشد؟

روش های سرو خاویار ایرانی چگونه می باشد؟ سرو خاویار به ذائقه و سلیقه ی …