نمایندگی خاویار ایران
چه خاویاری برای صادرات مناسب است؟

چه خاویاری برای صادرات مناسب است؟

چه خاویاری برای صادرات مناسب است؟ بیشترین صدور برای کدام ماهی و خاویار ماهی می باشد. نمایندگی های صادراتی انواع خاویار ایرانی کدام و چند تا می باشند؟ برای پیدا نمودن جواب انواع سوال های خود می توانید به رایبد خاویا رجوع کنید.

مقایسه سایز، طعم و رنگ انواع خاویارها

مقایسه سایز، طعم و رنگ انواع خاویارها را باید اینگونه گفت که همه محصول های مختلف خاویار دریای خزر، تمامی آنها از همه جهات با هم فرق می کند و تنها جهتی که همه یکسان هستند در مورد آن، خواص این محصول ها می باشد که آن هم حتما خاویار باید طبیعی و اصل و تازه باشد. رنگ انواع خاویارها مختلف است، بعضی ها سیاه هستند بعضی طلایی و بعضی دیگر طیف های رنگی قهوه ای روشنی را در خودشان دارند. طعم و رنگ خاویار در صادرات خاویار بسیار مهم می باشد.

بهترین نوع خاویار برای صادرات کدام است؟

چه خاویاری برای صادرات مناسب است؟ بهترین نوع خاویار برای صادرات کدام است؟ با ارزش ترین نوع خاویار از جهت کیفیت و ارزش غذایی که دارد و برای صادرات خاویار به کشورهای خارجی همیه عرضه می شود که مورد پسند همه است و با علایق بسیاری نیز یکسان می باشد، خاویار بلوگا است. این خاویار را امپریال بلوگا می نامند که جزر مهم ترین و کمیاب ترین خاویار سیاه می باشد. برای صادرات در رتبه اول قرار دارد. خاویار آسترا بعد از بلوگا در جایگاه دوم میان گونه های خاویاری می باشد.

نام انواع خاویار های ایرانی صادراتی

نام انواع خاویارهای ایرانی صادراتی چیست؟ خاویارهای ایرانی که نمایندگی های معتبر می توانند آنها را برای صادرات خاویار به کشورهای همسایه و خاور دور عرضه کنند، ۵ گونه مهم هستند که در ایران فقط وجود دارند. این ۵ گونه از قبل مهاجرت به دریای کاسپین و یا همان خزر کرده اند و به دلیل شرایط جوی و آب و هوای خوب دریای شمالی ما می باشد. خاوارها را در پایین برای شما نام خواهیم برد که هر کدام ماهی خاویاری خود را نیز دارند.

انواع خاویار ایرانی

  • بلوگا
  • آسترا
  • بری
  • سوروگا
  • طلایی
  • و……

تفاوت خاویار با اشپل ماهی خاویاری در چیست؟

تفاوت خاویار با اشپل ماهی خاویاری در چیست؟ اشپل ماهی را نمی توان خاویار نام برد. اشپل ماهی که به عنوان غذای خوراکی محسوب می شود تخم ماهی قزل آلای ایرانی است و نه تخم ماهی خاویاری. بسیاری اشپل ماهی را که رنگ نزدیکی همانند خاویار طلایی دارند به جای این خاویار میان مشتری ها به فروش می رسانند که این کار غیر قانونی می باشد. اشپل ماهی همانند خاویار دارای خواص بسیار است که ماهی اش در دریای ما می زیستد. بسیری افرادکه شمالی نیز می باشند، اشپل ماهی را به شکل کوکو درس می کنند و در کنار برنج میل می نمایند.

نوع بسته بندی خاویار ایران برای فروش داخلی و خارجی

نوع بسته بندی برای صادرات خاویار ایران برای فروش داخلی و خارجی به چه صورت می باشد؟ خاویار برای عرضه در داخل کشور میان شهرها، از سوی نمایندگی ها برای بسته بندی این محصول ها، بسته بندی داخلی را درست می نمایند. اما برای صادرات بسته بندی ها بسیار متفاوت می باشد که درون کیف های مخصوص خاویاری که دمای سرد خاویار را حفظ می نمایند تا فاسد نشود و داخل این کیف ها یخ های ژله ای قرار می گیرد تا سرد بماند خاویار.

قیمت انواع خاویار بلوگا و بری برای صادرات

قیمت انواع خاویار بلوگا و بری برای صادرات خاویار چند است؟ خاویار بری و بلوگا هر یک قیمت ها و نرخ جداگونه ای را دارند. برای خرید و مطلع شدن از بهترین نرخ قیمت های این محصول های دریایی ایرانی، می توانید به سایت فروشگاه معتبر رایبد خاویار در هر کجای کشور، در جاهای دور یا نزدیک که می باشید مراجعه کنید و خرید نهایی خود را انجام نمایید. مشاورهای موجود در بخش های فروش رایبد خاویار می توانند مشتری را در خرید خاویار مورد پسند خود راهنمایی نمایند.

محصول های رایبد خاویار

  • انواع خاویارها
  • انواع گوشت ماهیان خاویاری
  • قارچ های ترافل
  • ظروف سرو خاویاری
  • و…..

چه خاویاری برای صادرات مناسب است؟

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش خاویار در تهران

نمایندگی فروش خاویار در جردن تهران

نمایندگی فروش خاویار در تهران انواع مختلف خاویار ایرانی را که دارای بهترین کیفیت نیز …