نمایندگی خاویار ایران
مرکز عرضه خاویار بلوگا

مرکز عرضه خاویار بلوگا اعلا

مرکز عرضه خاویار بلوگا در کشور چه نام دارد؟ مهم ترین مراکز های فروش محشولات دریایی در کجای کشور و میان چه شهرهایی به جهت خرید و فروش وجود دارد؟ برای خرید به صورت اینترنتی به کدام برند موجود خاویاری در ایران می توان اعتماد بسیاری نمود؟

مرکز خرید و فروش خاویار بلوگا

مرکز خرید و فروش خاویار بلوگا در  کشور ما به دلیل بومی بودن مهم ترین گونه های خاویاری در دریای خزر کشور، بسیار می باشد که هر کدام میان یک شهر و یا چند استان برای تهیه و دسترسی بسیار آسان مشتری ها به سایت و خود نمایندگی هایشان وجود دارند. خاویارهای ایرانی موجود در دریای خزر، یک ماده غذایی بسیار مهم و با ارزش می باشد که هم خاصیت دارد و هم بسیار خوش طعم و با کیفیت می باشند.

تولید و عرضه مرغوبترین خاویار

مرکز عرضه بهترین خاویار بلوگا

مرکز عرضه بهترین خاویار بلوگا در تهران رایبد خاویار می باشد که به دلیل داشتن سایت و فروشکاه اینترنتی بسیار بزرگ خود به تمام کشورهای خارجی جهان و شهرهای داخلی ایران دسترسی دارد و از نظر ارسال خاویار به صورت های مختلف در بین ار خریدار هیچ محدودیتی را ندارد. کشور ایران و دیگر کشورهایی که در حاشیه دریای بسیار بزرگ خزر می باشند نیز جزو تولید کننوه و عرضه کننده خاویار به صورت کاملا طبیعی محسوب می شوند.

انواع خاویار بلوگا در ایران

  • خاویار بلوگا سه صفر
  • خاویار بلوگا امپریال
  • خاویار بلوگا رویال
  • خاویار بلوگا درجه یک
  • خاویار بلوگا درجه دو

نمایندگی عرضه خاویار بلوگا ایرانی

نمایندگی عرضه خاویار بلوگا ایران در کشور بسیار مهم باید باشند زیرا باید بهترین و با ارزش ترین محصول های دریایی که قدمت بسیار زیادی دارند، میان مشتریان عرضه نمایند. اما به صورت کلی ایران دارای بیشترین و بزرگترین برندهای خاویاری به نسبت کشورهای خارجی می باسد زیرا مهم ترین ۶ گونه خاویاری که از دسته ماهی خاویاری سیاه می باشند، درون کشور ما و میان دریای خزر زندگی می کنند.

خواص خاویار اصل

  • درمان کبد چرب
  • درمان فقط آهن
  • درمان بیماری های پوستی
  • درمان بیماری های افسردگی و سرطان
  • و….

عرضه خاویار بلوگا اصل و اعلا

عرضه خاویار بلوگا اصل و اعلا را برند رایبد خاویار موجود در کشور می تواند در بین مشتری های انواع ماهی خاویاری دریای خزر انجام نماید. دریای خزر از مهم ترین و طبیعی ترین زیستگاه ماهی خاویاری ایرانی محسوب می شوند و دلیل زندگی کردن ماهیان در این دریای که مربوط به سال های دور گذشته می باشد، تنها شرایط های عالی آب و هوایی در کشور می باشد. حدود به ۹۲ درصد استحصال ماهی خاویاری جهان از کشور ما صورت می گیرد.

پخش خاویار بلوگا اعلا ایرانی

پخش خاویار بلوگا اعلا ایرانی بین مشتری ها بر عهده نمایندگی های مهم کشور می باشد. نمایندگی های بسیار در کشور ما وجود دارند که می توانند بهترین محصولات ها را علاوه بر عرضه میان مشتری های داخلی، در بین مشتری و مصرف کننده های خارجی نیز محصول های خود را صادر نمایند. تاسماهی ها یا همان ماهی خاویاری از قدرت سازگاری بالایی در مقابل شرایط محیط زیست برخوردارند.

صادرات خاویار باکیفیت بلوگا

صادرات خاویار با کیفیت بلوگا به همه کشورهای خارجی صورت می گیرد زیرا این خاویار حرف اول را در صادرات میان تمام کشور ها می زند. خاویار بلوگا استحصال شده از فیل ماهی که بزرگترین ماهی در خانواده ماهیان خاویاری است ، درشت ترین دانه را نسبت به بقیه داشته و مرغوب ترین خاویار است.

کشورهای بسیار بزرگ صادراتی از ایران

  • اروپایی
  • آسایی
  • و کشورهای عربی

مرکز عرضه خاویار بلوگا

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش خاویار در تهران

نمایندگی فروش خاویار در جردن تهران

نمایندگی فروش خاویار در تهران انواع مختلف خاویار ایرانی را که دارای بهترین کیفیت نیز …