نمایندگی خاویار ایران
قیمت هر کیلو خاویار بلوگا

قیمت هر کیلو خاویار بلوگا ۱۱ میلیون تومان

قیمت هر کیلو خاویار بلوگا چند است؟ بدلیل با ارزش بودن این خاویار قیمتش برابر با یک یخچال می شود. این موارد با ارزش بودن این خاویار را به ما نشان میدهد. این ماهیان خاویاری ماهیانی با قدمت دایناسور ها اما کوچک تر از قبل هستند که ما می توانیم از تخم انها استفاده هایی کنیم. به همین دلیل قیمت و ارزش انها بسیار بالاست.

خاویار های متفاوت قیمت های متفاوت

خاویار های رایبد خاویار یک طعم و مزه متفاوتی نسبت به جاهای دیگر دارد و قیمت خاویار هایش هم نسبت به جاهای دیگر متفاوت است برای همین مشتری های بسیار زیادی در کشور دارد. این راهم بدانید که این شرکت تمام خاویار هایش اصل است.

خاویار گران ترین غذای ایرانی

بدلیل اینکه خاویار یک غذایی با ارزش غذایی بالا است و خواص بسیار زیادی را داراست قیمت بسیار زیادی راهم داراست. خاویار را یک نوع الماس بدانید قیمت این الماس بسیار بالاست ولی شما می توانید از ما خاویار را با قیمتی پایین تر خریداری کنید.

انواع خاویار ایرانی

خاویار ایرانی بلوگا

خاویار ایرانی سوروگا

خاویار ایرانی آسترا

خاویار ایرانی بری

خاویار ایرانی فشرده

خاویار ایرانی طلایی

و……..

قیمت هر کیلو خاویار بلوگا ۱۱ میلیون تومان

بدلیل با ارزش بودن این خاویار قیمتش بسیار زیاد است. این موارد با ارزش بودن این خاویار را به ما نشان میدهد. این ماهیان خاویاری ماهیانی هستند که تخمی را تولید می کنند که ارزش بسیار زیادی دارند. حال وقتی خاویار بری دارای قیمت بالاست خاویار بلوگا دارای قیمت بسیار بالا تری نیز است.

انواع خاویار بلوگا

  • خاویار بلوگا سه صفر
  • خاویار بلوگا رویال
  • خاویار بلوگا درجه یک
  • خاویار بلوگا درجه دو

قیمت خاویار ماهی ایرانی

ارزان ترین خاویار ایران کدام است؟ (خاویار بری ارزان قیمت)

خاویار های موجود در دنیا دارای قیمت بالایی هستند اما مانند همه چیز یک یا چند نوع خاویار ارزان هم هستند که افرادی که نمی توانند بخرند انرا بخرند و از انها استفاده کنند و یا کار و کاسبی برای خود راه بیندازند. خاویار بری یکی از این خاویار های ارزان است که مردم می توانند انراخریداری کنند.

انواع خاویار بری

  • خاویار بری رویال
  • خاویار بری رقم یک
  • خاویار بری رقم دو

لیست قیمت خاویار های ایرانی

خاویار های ایرانی هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند مانند تفاوت خاویار آسترا با خاویار بلوگا. شما می توانید برای اگاهی بیشتر از قیمت خاویار ها به سایت رایبد خاویار مراجعه نموده و از قیمت تمامی خاویار ها در اندازه های مختلف اگاه شوید.

برای خرید خاویار و اخذ نمایندگی تماس بگیرید

شما می توانید هم برای خرید خاویار و اکاهی از مشخصات خاویار با مشاورین مجرب رایبد خاویار تماس گرفته و تمامی اطلاعاتی که برای خرید خاویار و یا اخذ نمایندگی هایی در استان و یا شهر خود را از مشاورین مجرب بگیرید.

چرا قیمت هر کیلو خاویار بلوگا بالاست؟

چرا قیمت انواع هر کیلو خاویار بلوگا بالاست؟ زیرا خاویار بلوگا با ارزش ترین خاویار و همچنین خوشمزه ترین خاویار در جهان است برای همین قیمت هر کیلو خاویار بلوگا دارای قیمت بسیار بسیار بالایی است و برای همین بیشتر برای .صادرات هم  استفاده زیادی میشود.

خاویار بسته های ۵۰ گرمی و یک کیلویی

خاویار های شرکت رایبد خاویار در تمام بسته بندی ها موجود است اما بیشتر مشتریان بسته های ۵۰ گرمی و بیشتر شرکت ها ویا کسانی که تازه شروع به کار کردند ۱ کیلویی را سفارش می دهند ولی شما می توانید برای مصرف شخصی از بسته های ۵۰ گرمی استفاده کنید.

مدت ماندگاری خاویار

مدت ماندگاری خاویار بستگی به این دارد که شما چگونه از بسته خاویار نگهداری کنید. اگر پلمپ بسته باز شود بسته تا یک هفته در یخجال می می ماند بعد خراب می شود ولی اگر پلمپ ان باز نشود تا یک ماه می ماند و بعد خراب می شود.

قیمت هر کیلو خاویار بلوگا

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

قیمت جدید خاویار بلوگا و بری

قیمت جدید خاویار بلوگا و بری | خاویار ۵۰ گرمی

  قیمت جدید خاویار بلوگا و بری تولید شده شرکت رایبد در بازار فروش، با …