نمایندگی خاویار ایران
فروشگاه آنلاین خاویار
فروشگاه آنلاین خاویار

فروشگاه آنلاین خاویار سوروگا

فروشگاه آنلاین خاویار سوروگا از مراکزی است که به صورت تخصصی به فروش، توزیع خاویار سوروگا می پردازد. اگر بخواهید در این فروشگاه خرید کنید می توانید به سایت این فروشگاه رفته و محصول را در سبد خرید خود سفارش دهید.

خاویار سوروگا در بازار

فروشگاه آنلاین خاویار سوروگا در بازار ایران کجاست؟ خاویار سوروگا از ماهی به نام ازون برون ( دراکول ) تهیه می شود، برخی نیز نام ماهی و خاویار ان را سوروگا می نامد. شناخت اینگونه ماهی برای تهیه خاویار سوروگا در بازار خاویار لازم است. مشخصات کلی این ماهی را اینگونه بیان کرده اند :

  • طویل
  • دارای جثه باریک
  • پوزه این ماهی بلندتر از سایر ماهیان است و حالت خمیده به بالا دارد.
  • فلس های این ماهی استخوانی بوده و لوزی مانند هستند.
  • طول این ماهیان ۱ تا ۵/۱ است.
  • بیشترین وزن آن را ۲۵ کیلو اعلام کرده اند.

 

اگر بخواهیم خاویار سوروگا را در بازار خریداری کنیم لازم است بدانیم که :

  • اندازه دانه های این خاویار ریز است.
  • رنگ این خاویار خاکستری تیره است.
بیشتر بدانید:

خاویار سوروگا در دو نوع دریایی و پرورشی در بازار عرضه می شود.
تذکر : منظور از بازار، بازار مجازی و حقیقی می باشد.

صادرات خاویار به اروپا و المان

فروشگاه آنلاین خاویار سوروگا

در ایران برخی فروشگاه آنلاین خاویار سوروگا ایرانی ( سوروگا، آسترا، بلوگا ) را عرضه می کنند. قدمت فعالیت این فروشگاه های اینترنتی به ۳۰سال هم می رسد و شما می توانید با اطمسنان خاطر محصول را از فروشگاه خریداری کنید. آیا تا کنون از خود سوال کرده اید که این فروشگاه ها با حمایت چه کسانی یا چه مراجعی به فعالیت می پردازند؟

همان طور که گفتیم بازار خاویار ( فروش، تولید، توزیع، صادرات و غیره ) در دست دولت است یعنی نهادهای دولتی اقدام به هرگونه فعالیت در حیطه این محصول در یازار می کنند. شیلات پرورش ماهیان خاویاری در نظارت دولت، محصولات خود را به فروشگاه های اینترنتی معتبر می دهد.

بیشتر بدانید:

برخی از شرکت های باسابقه محصولات خاویار ایران را در نمایشگاه های کشورهای خارجه به نمایش می گذارند. نمایشگاه ها راهی مناسب برای عرضه خاویار به بازارهای جهانی است. این مراکز باعث ارتباط نزدیک با مشتریان و آشنایی بهتر با محصولات است.

قیمت خاویار صادراتی ایران

لیست قیمت خاویار صادراتی بر حسب یورو اعلام یگردد و همچنین این قیمت بر اساس تحویل در گمرک کشور مقصد و بر اساس تمام هزینه های تا گمرک کشور مقصد محاسبه شده است= CPT

 

 

خرید اینترنتی خاویار سوروگا

یکی از روش های مرسوم برای سفارش کالا، استفاده از فروشگاه های اینترنتی و خرید آنلاین خاویار است. در حوزه خاویار وب سایت ها و فروشگاه های متعددی برای عرضه خاویار در فضای اینترنتی عرضه کننده انواع خاویار های ایرانی همچون خاویار سوروگا، بلوگا، بری و… هستند. از ماهی خاویار محصولت گوناگونی به دست می آید که یکی از انها خاویار است. عرضه اینترنتی و معرفی محصولات مختلف ماهی خاویاری در فضای وب باعث افزایش در آمد برای تولید کننده خواهد شد.

محصولات ماهی خاویاری کدامند؟

  • خاویار
  • گوشت ماهیان خاویاری
  • پوست ماهی خاویاری برای صنعت چرم سازی
  • غضروف ماهی خاویاری برای کنستانتره و پودر ماهی
  • روغن ماهی خاویاری برای درمان طب سنتی و استفاده در صنعت آرایشی بهداشتی
  • و….

با سرمایه گذاری هایی که در تولید ماهی خاویاری شده است، باعث رشد تولید این گونه ارزشمند در ایران شده است. در دهه ۶۰ و ۷۰ شاهد صید بی رویه و بدون برنامه ریزی بودیم که باعث کاهش جمعیت ماهین خاویاری در دریای خزر شد و به طبعه آن میزان صادرات خاویار پس از افزایش ناگهانی در دهه ۷۰ با کاهش شدید روبه رو شد. حتی برآورد ها نشان میدهد میزان صادرات خاویار از ایران به کمتر از چند صد کیلو رسیده بود.

فروش آنلاین خاویار سوروگا

فروشگاه آنلاین خاویار سوروگا در ایران کجاست؟ البته پس از آن دوره نگران کننده و توجه به تکثیر و تولید ماهی خاویاری از سوی دولت ها و همچنین ورود بخش خصوصی به تولید ماهیان خویاری دوباره شاهد روند روبه رشد و افزایش در میزان تولید خاویار ایران هستیم. در این بین شرکت ها برای عرضه سریع و گسترده تر گوشت و خاویار سوروگا، بلوگا و.. به بازار از شیوه های نوین فروش استفاده کرده اند و اقدام به فروش اینترنتی خاویار سوروگا نموده اند.

مجموع این فعالیت ها دوباره میزان صادرات و فروش خاویار ایران را افزایش داده است. البته در کنار بحث اقتصادی نباید از اوضاع محیط زیست دریای خزر و شرایط زندگی ماهیان خاویاری غافل بود.

صادر کننده خاویار درجه یک

نحوه مصرف خاویار

اکثر مصرف کنندگان خاویار را در وعده صبحانه می خورند. ( انرژی بالای این مواد در طول روز باعث نشاط و سرزندگی می شود. ) خاویار را می توان به صورت خام یا پخته مصرف کرد. از خاویار خام بوی تند ماهی حس می شود، بنابراین مصرف خام آن توصیه نمی شود. بعضی از کشورها خاویار را با زرده تخم مرغ و پیاز می پزند و بعد میل می کنند. طرز طبخ و آماده کردن خاویار به ذائقه آشپزی هر فرد بستگی دارد. در ایران خاویار را با سبزی های معطر مخلوط کرده و در درون نان قرار داده و با کره سرخ می کنند.

از کجا خاویار بخریم

خاویار یکی از بهترین و ارزشمند ترین غذاهای موجود در دنیا می باشد . ارزش غذایی خاویار بسیار بالا بوده و خواصی منحصر به فرد و بی نظیر دارد . مشتریان عزیز و گرامی در سراسر کشور بزرگمان ایران می توانند به فروشگاه های معتبر مراجعه حضوری یا اینترنتی داشته باشند . پیشنهاد ما به شما هموطنان گرامی برند معتبر رایبد خاویار می باشد که با کمترین قیمت و بهترین کیفیت محصولات خود را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد .

بهترین خاویار ایران

کشور عزیزمان ایران بزرگترین تولید کننده خاویار در جهان می باشد . کیفیت خاویار ایرانی به قدری بالاست که در تمام نقاط جهان طرفداران بسیاری را دارد . اما کیفیت خاویار در داخل کشور در بین شرکت های تولید خاویار دچار نوسان است . شما مشتریان عزیز و گرامی برای اینکه به بهترین خاویار ایران دسترسی پیدا کنید کافی است به برند معتبر و مطمئن رایبد خاویار مراجعه کنید .

قیمت خاویار 100 گرمی

خرید ماهی خاویار

ماهی خاویار یکی از بهترین و ارزشمندترین گونه های جانوری می باشد . خواص درمانی ماهی خاویار بسیار بالاست و در درمان و بهبودی بیماری ها تاثیر فراوانی دارد . خاویار دارای طعم و مزه ای دلچسب و خوشمزه می باشد و مصرف آن برای تمامی سنین آزاد است . مشتریان گرانقدر و عزیز در سراسر کشور بزرگمان ایران برای خرید ماهی خاویار کافی است به برند معتبر رایبد خاویار مراجعه داشته باشند .

خرید خاویار دیجی کالا

خاویار یکی از غذا های اشرافی و ارزشمند می باشد که خواص بی نظیری در درمان و بهبودی بیماری های مختلف دارد . فروشگاه دیجی کالا دارای انواع محصولات مختلف است و در زمینه فروش خاویار نیز فعالیت می‌کند . اما این برند تخصصی در فروش خاویار ندارد و تمامی هزینه های ارسال نیز به عهده خریدار است . برند معتبر و مطمئن رایبد خاویار به شما مشتریان عزیز این امکان را می دهد تا بهترین نوع خاویار را با قیمتی عالی و بدون هزینه ارسال خریداری کنید .

فروش خاویار در تهران

نمایندگی فروش خاویار در تهران کجاست؟ خاویار غذایی بسیار خوشمزه و خارق العاده می باشد . خاویار دارای انواع ویتامین های مختلف است که برای بدن انسان ضروری است . خاویار در درمان بیماری های مختلفی تاثیر دارد . کشور عزیزمان ایران خاویار را با بالاترین کیفیت ممکن در سطح جهان تولید می کند . فروش خاویار در تهران در فروشگاه های معتبر صورت می پذیرد . شما مشتریان عزیز و گرامی برای خرید خاویار در تهران و سایر نقاط ایران کافی است به برند معتبر رایبد خاویار مراجعه کنید و خریدی با کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشید .

قیمت بهترین خاویار سیاه

خاویار کالچر

خاویار یکی از پرخاصیت ترین غذاهای موجود در دنیا می باشد . از نکات جالب توجه این غذای دریایی ،قابل استفاده بودن آن برای تمام سنین است . خاویار سرشار از ویتامین های مختلف است که هر کدام از آنها وجودش برای بدن انسان ضروری است . خاویار کالچر فروشگاهی است که خاویار با کیفیت پایین را با قیمت بالاتری به فروش می رساند . فروشگاه رایبد خاویار یک برند جهانی و معتبر بوده که اقدام به فروش خاویار با کیفیت ارگانیک و قیمت پایین بدون هزینه ارسال و همراه با یخ (جهت تازه ماندن خاویار در زمان ارسال) به شما مشتریان عزیز می کند .

خاویار میراث

خاویار غذایی بی نظیر و خوش طعم و مزه می باشد که از خواص خارق‌العاده ای برای درمان و بهبودی اکثر بیماری ها برخوردار است . خاویار میراث یکی از فروشگاه های موجود در بازار می باشد که اقدام به فروش خاویار با کیفیت پایین تر نسبت به قیمت خود می کند و همچنین هزینه ارسال نیز دریافت می کند . فروشگاه رایبد خاویار که یک برند جهانی و معتبر می باشد خاویار مرغوب و با کیفیت را با قیمت عادلانه و بدون هزینه ارسال و همراه با یخ (جهت تازه ماندن خاویار در زمان ارسال) به شما مشتریان عزیز به فروش می‌رساند .

فروشگاه آنلاین خاویار

کنوانسیون بین المللی CITES

این قضیه بسیار نگران کننده شد و نشان از انقراض این گونه ارزشمند بود. با هماهنگی کنواسیون سوئیس بررسی هایی برای شناسایی عوامل موثر بر کاهش جکعیت ماهین خاویاری در  دریای خزر (کاسپین) شناسایی شد و با همکاری دولت هاحاشیه این دریاچه بزرگ فوانین و مقررات بازدارنده خوبی برای حفظ بقا این گونه ارزشمند وضع گردید. حتی برای تخطی از قوانین اعلام شده جریمه های سنگین نیز در نظر گرفته شد تا میزان بازدارنگی از تخلف افزایش یابد.

عوامل موثر در کاهش جمعیت ماهی خاویاری

  1. صید بی رویه و بی برنامه
  2. عدم آموزش صیادان
  3. ورود پساب ها و فاضلاب به رودخانه ها و دریا خزر
  4. نبود قوانین بازدارنده و عدم نظارت
  5. تاسیس سد ها که مانع از حرکت ماه به سرچشمه ها و تخم ریزی می گردید
  6. انحراف مسیر رودخانه برای مصارف کشاورزی، صنعتی و شهری
  7. و……

تمام این عوامل دست به دست هم داد تا روند عادی رشد و زندگی ماهیان خاویاری همچون اوزون برون و … دچار اختلال گردد و بر جمعیت این گونه ارزشمند تاثیر منفی بگذارد. این موجودات ارزشمند حتی قبل از انسان ها میزیستند و ما نباید با سهل انگاری برای رسیدن به اهداف سود جویانه خود این گونه ارزشمند را میلیون ها سال در زمین زندگی کرده اند طی کمتر از ۱۰۰ سال منقرض نماییم.

بازسازی ذخایر ماهیان خاویاری

البته در اواخر دهه ۸۰ و با ورود تولید کنندگان برای پرورش ماهی خاویاری و افزایش تکثیر مصنوعی بچه ماهی خاویاری توسط شیلات و بخش خصوصی، روند انقراض ماهی خاویاری به ویژه اوزون برون کاهش یافته است. البته هر ساله تعداد بسیار زیادی بچه ماهی خاویاری در دریای خزر رها سازی می گردد تا روند بازسازی ذخایر ماهی خاویاری در دریای خزر تسهیل گردد. اما نباید از رفع مشکلات ایجاد شده برای تکثیر طبیعی ماهین خاویار غافل شد.

قیمت خرید خاویار در تهران

 

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

فروش عمده خاویار بلوگا

خرید اینترنتی خاویار سوروگا اوزون برون

خرید اینترنتی خاویار سوروگا ایرانی، شیوه نوین خرید انواع خاویار محسوب میشود که به افزایش رفاه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *